dimarts, 16 de gener del 2007

Concert de Gospel a Vallromanes, quants hi podran assistir?

Avui dia 16 de gener, la pàgina web de l'ajuntament de Vallromanes publica la següent notícia:

16/01/2007 - THE GOSPEL X-PERIENCE

Per tal de preveure l'assistència i que tothom que ho desitgi pugui assistir a l'espectacle THE GOSPEL X-PERIENCE, un del espectacles més esperats de la programació inaugural del Nou Casal de Vallromanes, és imprescincible reservar les entrades amb antelació a les mateixes oficines municipals.

Tot i ser gratuït, només el tiquet d'entrada garantirà l'accés a la sala per gaudir d'aquest espectacle de gospel que s'ha passejat per diversos indrets de Catalunya amb un éxit rotund.

GOSPEL VIU! és una formació d'unes 80 persones de diverses procedències però que tènen la seva seu a Palafolls. En aquest nou espectacle que presenten acompanyats del seu propi grup instrumental, repasaràn títols actuals del gospel contemporani, standars del soul, espirituals negres i versions revisades de clàssics. Dirigits pel Moisés Sala, la formació ofereix una nova fórmula d'alta qualitat vocal, coral i instrumental i una presentació escènica atractica que vesteix un espectacle esplèndid i molt recomanable.

Les seves actuacions resulten tan vitals i engrescadores que acostumen a acabar amb tot el públic batent palmes i ballant.

Per la gran qualitat d'aquest event, s'insisteix amb la recomanació de reservar les entrades prèviament a l'Ajuntament de Vallromanes. L'actuació tindrà lloc el proper diumenge 21 de gener a les 19 hores.

Us faig saber, però, que aquest mateix matí, precisament dia 16, a primera hora, ja no hi havien entrades. Quin és el motiu? Suposo que moltes persones voldrien saber-ho, inclòs jo mateix

6 comentaris:

  1. Jo t'he vist al concert, paio. Suposo que t'ha agradat, no? O tot és criticar al Govern?

    ResponElimina
  2. Jo també t'he vist a tu, això que canvia?

    El dia 15, a l'ajuntament diuen que encara no se sap res de les entrades per al concert de Gospel. El dia 16 anuncien per internet que es poden anar a buscar les entrades. A primera hora ja no hi havien. O sigui les entrades havien estat respartides prèviament per als de "sempre", potser?

    A mi em donen les entrades quan em queixo que a internet acaben d'anunciar que es poden anar a buscar les entrades i m'estan dient que no n'hi han, i llavors em diuen "ah, perdona, que ens quedaven quatre i no hi ens havíem adonat".

    Pel fet que jo hagués aconseguit aquestes entrades, vol dir que no haig de defensar els drets dels altres ciutadans?

    Com segurament tu ja les tenies reservades prèviament calles la boca i defenses els que tenen la paella pel mànec.

    A mi m'agrada fer evident les injustícies. Sé de moltíssima gent que es va quedar al carrer el dia 16 i a primera hora pel fet que les entrades "havien desaparegut". Però tothom que ha parlat amb mi, sabia que tenia entrades, jo les vaig aconseguir "de manera legal", però, i tu?

    ResponElimina
  3. Volida dir: jo també t'he vist a tu "covilatà", oi que m'entens?

    ResponElimina
  4. I, sí, si que m'ha agradat el concert. Si la sala del casal no fos tan terriblement petita -amb tants pocs seients- i no hi hagués hagut tanta gent amb entrades reservades prèviament al dia que van sortir a la distribució pública a l'ajuntament, potser d'altres en podrien haver gaudit també.

    ResponElimina
  5. Rectifico el comentari primer que he fet sobre les entrades, que ha estat una equivocació. Ara no vull que en surti perjudicada alguna persona potser que no en té cap culpa.

    ON DIC: A mi em donen les entrades quan em queixo que a internet acaben d'anunciar que es poden anar a buscar les entrades i m'estan dient que no n'hi han, i llavors em diuen "ah, perdona, que ens quedaven quatre i no hi ens havíem adonat".

    HAURIA DE DIR, REALMENT: A mi em donen les entrades, encara que no n'hi quedaven, perquè les havíem demanat el dia anterior, i n'hi havien guardat unes quantes.

    Ho volia aclarir, doncs em sembla molt important sempre dir la veritat. I perquè, com he dit, no culpin a cap persona sense motiu, per una mala explicació de les coses.

    ResponElimina
  6. El que m'havia oblidat de dir és que l'equivocació prové del fet que jo no vaig anar a buscar les entrades pel concert personalment, sinó que hi va anar una altra persona i jo havia malinterpretat el que m'havia dit. Així que rectifico en honor a la veritat.

    ResponElimina