dimecres, 13 de juny del 2007

Lurdes Prims i Maria Cabot ho van deixar ben clar

Durant el debat a Ràdio Vallromanes sobre les eleccions municipals, al qual fèiem referència en l’article del dia 31 de maig i en relació a la valoració que la Sra. Cabot i la Sra. Prims feien sobre l’abstenció van afirmar el següent:
  • Lurdes Prims: (les persones) "acaben dient si ha guanyat aquest per què han de governar aquests"
  • Maria Cabot: "gent d'aquí de Vallromanes que sí m'han dit 'jo no aniré a votar perquè després hi han pactes i el meu vot vull que sigui per un partit específic', llavors s'ha d'entendre això"
He destacat només un parell de frases però hi havien moltes més que ho reafirmaven, fins al punt que David Ricart va haver de dir que entenia amb els comentaris que repetidament n'escoltava que elles dues afirmaven que MxV-Esquerra era el partit que havia de governar a l'ajuntament de Vallromanes. Però acte seguit ve allò de "donde dije digo digo Diego".

Jo dins d'unes hores seré a Orlando, Florida, i us ben asseguro que no tinc cap idea de com van les negociacions entre els diferents partits a hores d'ara. Però des dels Estats Units hi seré també connectat a xarxa i seguiré fent la meva feina des d'aquesta pàgina web. Llavors m'agradarà saber i poder explicar en aquest bloc com han quedat els pactes per a formar govern, o si realment governarà en solitari el partit que ha guanyat les eleccions (en aquest cas en minoria però possible per ser el partit més votat), o sia, MxV-Esquerra, com es veu ben clar que hauria de ser segons les afirmacions de la Sra. Prims i la Sra. Cabot.

En el cas que MxV-Esquerra, sent el partit més votat amb clara diferència, no tingui com a mínim l'alcaldia, m'agradarà veure després quina justificació hauran de treure's de la màniga la Sra. Cabot i la Sra. Prims per explicar a la ciutadania que entenen que aquesta estigui cansada de la política de pactes que deixa fora del govern al partit més votat o que no li dóna l'alcaldia (en l'hipotètic cas que fos així) però que el pacte fet "és el millor per al poble" (que és una de les expressions favorites de la Sra. Cabot). "Que dios dijo hermanos pero no primos".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada